Tuesday, October 22, 2013

"Benim Dünyam" Basın Gösterimi Sonrası Eleştiriler



Müjde Işıl: Uğur Yücel, "Benim Dünyam"da orijinalinden daha makul bir filme imza atmış. Gişede ve Yeşilçam ödüllerinde şansı büyük.

Halil İbrahim Sağlam: Benim Dünyam, Black'în duygusunu, oyunculuklarını ve mizansenlerini birebir kopyalayıp bol müzik kullanımıyla desteklemiş. Uğur Yücel ve Beren Saat çok iyi. Tahminen 2 milyon kişinin üzerinde gişe yapar. Mendilleri hazırlayın!

Alper Turgut: Vasatı aşan bir "Black" uyarlaması olmuş. Tam genel izleyiciye göre bir film, duyguyu verebilmiş, elde mendil seyredilebilir.

Burak Göral: "Benim Dünyam" uyarlandığı Hint filmi "Black"deki melodram ve sömürüyü yeterli bulmayıp, ikiye katlamış. Benim tahminim en az 2 buçuk milyon.

Ali Koca: Yetenekli bir sinemacının sıradanlaşması; bknz: Uğur Yücel ve "Benim Dünyam"

Güzin Tekeş: Tam genel izleyicilik bir film olmuş. İlk haftasonu "ay ne ağladık ne ağladık" haberleri yayılırsa gişede iyi iş yapar.

Kerem Akça: Birçok kişide duygu seli yaratması beklenebilecek Benim Dünyam, eksiğiyle fazlasıyla katıksız bir Yeşilçam melodramı örneği.


No comments:

Post a Comment

Ne Gelmiş?