Thursday, September 12, 2013

86.Akademi Ödülleri'ne Doğru



             16 Ocak 2014 tarihinde açıklanacak 86.Akademi Ödülleri'ndeki adayları şimdiden herkes merakla bekliyor.Ben de theoscarboy.com'un hazırlamış olduğu güncel 2014 Oscar tahminlerini sizlerle paylaşmaya karar verdim.Şu an tahminde bulunamıyorum,çünkü filmleri izledikçe ben de blogda yavaş yavaş tahminlerimi sunacağım.İyi okumalar..

                                                                
                                                                                                              EN İYİ FİLM ADAYLARI




                                                       
                                                                                                 EN İYİ YÖNETMEN  ADAYLARI





                                             
                                                                                         EN İYİ ERKEK OYUNCU ADAYLARI





                                                 
                                                                                         EN İYİ KADIN OYUNCU ADAYLARI







        EN İYİ YARDIMCI ERKEK OYUNCU ADAYLARI



                                              EN İYİ YARDIMCI KADIN OYUNCU ADAYLARI




            EN İYİ ÖZGÜN SENARYO ADAYLARI



                                                                       EN İYİ UYARLAMA SENARYO ADAYLARI


3 comments:

  1. Bence sen de bir Oscar tahminleri hazırlamalısın ama izlemeden de tahmin yapılabilir bence :)

    ReplyDelete
  2. The Counselor hakkında Cormac McCarthy'nin romanından uyarlandığı dedikodusu dolaşıyor.Ben de kendi blogumda filme ait bir ön bakış yazdım.Yaptığım araştırmada kitap uyarlaması ile alakalı bir şey bulamadım açıkçası.Eğer bir kitap uyarlaması olma durumu varsa ve yapım Oscar'a aday olursa özgün senaryo dalında yarışamayacak.

    ReplyDelete
  3. Çok da merak ettiğim bir yapım değil açıkçası ama uyarlama olup olmadığı hakkında hiçbir fikrim yok

    ReplyDelete

Ne Gelmiş?